قوانین و مقررات مشتریان

قوانین و مقررات مشتریان
پت شاپ فروشگاه آنلاین
یونیک پت

شرایط استفاده از خدمات ” فروشگاه یونیک پت ” :
به بخش قوانین و مقررات ” پت شاپ فروشگاه آنلاین یونیک پت ” خوش آمدید. این فروشگاه در راستای تسهیل خرید شما عزیزان، قوانین و مقرراتی را وضع کرده تا در این چهارچوب شفاف، بتواند بهترین خدمت رسانی را به شما عزیزان داشته باشد.
ثبت سفارش در هر زمانی توسط کاربر به معنای آگاه بودن از شرایط و نحوه پرداخت وجه، ارسال کالا توسط فروشگاه و قوانین مرجوع کردن کالا می باشد. محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای ” پت شاپ فروشگاه آنلاین یونیک پت ” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به بروزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.
ثبت سفارش :
مشتریان ” فروشگاه آنلاین یونیک پت ” پس از مشاهده محصولات میتوانند از طریق وبسایت ما به نشانی uniquepet.ir برای ثبت سفارش محصولات اقدام نمایند.
اقدام به ثبت سفارش و ارسال درخواست خرید به فروشگاه به منزله آگاهی کامل مشتری از کلیه جنبه های کالا یا کالاهای انتخابی، اعم از نحوه کارکرد، نحوه استفاده و قابلیتهای آن میباشد و فروشگاه تعهدی درباره انتخاب اشتباه کالا توسط مشتری ندارد.
- با این وجود، امکان لغو سفارش توسط مشتری فقط در شرایطی وجود دارد که بسته سفارشی در مرحله پردازش باشد و مراحل ارسال آن در انبار فروشگاه آغاز نشده باشد. این زمان توسط فروشگاه تعیین و توسط ارسال پیامک ” ارسال شده به انبار ” به مشتری اعلام میگردد. در شرایط مندرج، فروشگاه با کسر ۲۵ درصد از مبلغ کل فاکتور، اقدام به لغو سفارش مینماید.
- پس از تکمیل فرایند ارسال و تحویل محموله ارسالی به شرکت پست (یا شرکتهای حمل و نقل)، هیچ گونه امکانی برای لغو سفارش وجود ندارد.
- به دلیل شناور بودن قیمتهای بازار و عدم ثبات عرضه و تقاضا در زمانهای مختلف، ممکن است قیمتهای اجناس در وبسایت و شبکههای مجازی فروشگاه آنلاین یونیک پت تغییر کنند. بدیهی است فروشگاه آنلاین یونیک پت مجاز به اعمال تغییرات در قیمت محصولات خود است و همواره آخرین قیمتها معیار فروش هستند و قیمتهای پیشین محصولات فاقد اعتبار میباشند.
- برای مشتریان شهر تهران : تمام سفارشات نهایتاً ظرف مدت ۲۴ ساعت، پردازش و ارسال خواهند شد ( جمعهها و روزهای تعطیل ، ارسال صورت نمیگیرد ).
- برای مشتریان خارج از شهر تهران : توسط پست پیشتاز و یا تیپاکس ارسال می شود، ظرف مدت ۷۲-۴۸ ساعت پس از تحویل به مراکز پستی (برای مراکز استان) ، به دست مشتریان خواهد رسید.
نکات ضروری :
* امکان دارد تمامی مرسولاتی که به سراسر ایران از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس ارسال میشوند ، در زمانی خارج از تایم مقرر شده توسط شرکتهای پست ، به دست مشتری برسند.
کاملا بدیهیست که پرسنل شرکتهای پستی، در استخدام وبسایت یونیکپت نیستند و ما هیچگونه کنترلی بر سیاستهای شرکت پست و یا نحوه عملکرد پرسنل پست، نداریم.
لذا بدیهی است که فروشگاه یونیکپت هیچ گونه مسئولیتی در قبال تأخیر شرکت پست، ندارد . مشتریان عزیز محبت بفرمائید به هیچعنوان “ برای مطرح کردن تأخیر شرکت پست در تحویل بستههای پستی “ ، با پشتیبانی یونیکپت تماس نگیرید. با سپاس فراوان از بذل توجه شما.
نکات مهم هنگام تحویل گرفتن کالا :
” فروشگاه آنلاین یونیک پت ” همواره بهترین و ایمن ترین شیوههای بسته بندی مخصوص هر محصول را انجام میدهد. مسئولین فروش و بستهبندی کالاها (قبل از ارسال محصولات) کلیه محصولات را از نظر سالم بودن فیزیکی بررسی میکنند، تا سفارشات را در نهایت صحت و سلامت و بدون آسیب دیدگی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسانند. با وجود این، ممکن است مشتریان محترم هنگام تحویل گرفتن سفارشات خود، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی قوانین زیر در نظر گرفته شده اند:
- در صورت مغایرت نام و نام خانوادگی مندرج بر روی بستهبندی ( پست پیشتاز، تیپاکس و یا باربری )، از دریافت بسته خودداری کنید.
- مشتری موظف است در هنگام تحویل گرفتن سفارش، تمام کالاهای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرد و از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بستهبندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد شده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم از مامور شرکت پست) را امضاء نمایید، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت.
- دریافت یا امضای فاکتور فروش به منزله تحویل کالای کاملا سالم از لحاظ فیزیکی و مطابق با مشخصات قید شده در سایت یونیکپت، توسط مشتری می باشد.
- تحویل گرفتن سفارش از پیک موتوری و یا نامه رسان شرکت پست ، به منزله ” بررسی کالا و تایید تحویل گرفتن کالا در صحت و سلامت کامل توسط مشتری ” می باشد.
- با توجه به فروش محصولات به صورت اینترنتی در سایت، کنترل عملکرد و مشخصات محصولات، بلافاصله پس از تحویل توسط مشتری مورد پذیرش است و هرگونه ایراد بعدی تنها از طریق خدمات ضمانت کالا (در صورت وجود) قابل پیگیری می باشد.
نحوه مرجوع کردن کالا :
نکته بسیار مهم : توجه داشته باشید حتما قبل از خرید هر یک از محصولات موجود در سایت، خرید خود را با دقت انجام دهید و همچنین قیمتها و نوع محصول را چک نمایید.
زیرا بعد از خرید ، با توجه به مسائل بهداشتی و شرایط نگهداری کالا، امکان مرجوع کردن آن به هیچ عنوان وجود ندارد و مرجوعی به هیچ عنوان پذیرفته نمیشود.
نمایندگی :
فروشگاه آنلاین یونیک پت در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی، به پشتیبانی فروشگاه آنلاین یونیک پت اطلاع دهید.